miniananas

Direktlänk till inlägg 2 december 2013

Börjar blogga igen

Av Miniananas - 2 december 2013 17:06

Hej till er som läser detta just nu! 

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen, har haft några bloggar förut men det har inte gått speciellt bra med bloggningen. Men nu ska jag försöka börja igen. Detta kommer bli en blogg som jag uppdaterar när jag har tid och lust. Alltså inte varje dag, utan jag har bloggen mer för mig själv, men självklart är det jättekul om någon annan tar sin tid att läsa också. 

Jag är iallafall en flicka på 13 septemberår som nästan alltid är glad. Jag älskar djur och har 4 egna kaniner som ni säkert kommer få läsa massor om. På min fritid så umgås jag mest med djuren och tävlar även i kaninhoppning med 2 av kaninerna. Jag är också en serienörd, älskar verkligen serier. Kollar just nu på the vampire diaries, pretty little liars och ravenswood. Fotografering är ännu ett av mina intressen. Jag älskar att fotografera. Den tiden jag får över ägnar jag åt att spela sims, har sims 3 och några expansionpaket. Jag går såklart också i skolan som tar upp den mesta tiden, tyvärr, är dessutom extremt skoltrött just nu haha.
Jag som person är väldigt omtänksam (om jag får säga det själv ;)) och väldigt envis. När jag vill ha något och verkligen vill ger jag aldrig någonsin upp. Jag är aldrig rädd för att säga mina åsikter, är alltid mig själv och lite speciell när det gäller intressen och så. 

Jag är inte heller en person som ''tar livet som det kommer'', utan jag planerar alltid saker (inte för att det alltid går som planerat) och följer mina planeringar. Jag älskar att sitta och dagdrömma, tänka på allt och lite till.


Här på bloggen kommer jag skriva om det mesta som händer i mitt liv, kommer skriva av mig och även ge lite tips och råd om allt möjligt. Hoppas mina inlägg inte blir allt för tråkiga. :) 

Om ni undrar något så är det bara att kontakta mig, har mailen aynoskaniner@gmail.com 


Kramar 
/ Aynaz 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miniananas - 6 december 2013 18:07

Börjar tröttna extremt nu.  För två dagar sen skulle jag gå ner för att mata kaninerna på morgonen innan skolan, så ser jag att Lovisa ligger död. Jag har förlorat 3 kaniner detta året. Och Molly som är en av dem 3 vet jag ens inte vart hon är. Uts...

Av Miniananas - 3 december 2013 15:01

Idag var jag otroligt trött när jag vaknade. Började med att äta frukost och kolla på tvd iallafall. J*klar vad bra det är! Sen var jag på väldigt bra humör, hade pedagogisk eftermiddag så slutade 1. Skulle egentligen kunnat sluta 11.35 och ta 12 b...

Av Miniananas - 2 december 2013 21:13

Jul är en av de absolut finaste högtiderna, så mysigt och fint verkligen. I år kommer vi inte vara hemma över jul, utan vi kommer befinna oss i ett helt annat land där man ens inte firar jul. Vilket gör saken mindre kul och vi åker redan på lördag....

Ovido - Quiz & Flashcards